6:30 - 8:20 |
Schodzenie się dzieci do grupy łączonej; zabawy integrujące grupę, zabawy ogólnorozwojowe |
8:20 - 8:30 |
Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne i pielęgnacyjne, kształtowanie umiejętności samoobsługowych |
8:30 – 9:00 |
Śniadanie |
9:00 - 10:00 |
Zajęcia rozwojowe, zajęcia adaptacyjne, zabawy w kącikach zainteresowań |
10:00 - 11:00 |
Spacer lub zabawy rytmiczno – ruchowe, zajęcia edukacyjno - rozwojowe (plastyczne, muzyczne, z elementami integracji sensorycznej) |
11:00 – 11:15 |
Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczne i pielęgnacyjne, kształtowanie umiejętności samoobsługowych |
11:15 – 11:45 |
II danie |
11:45 – 13:30 |
Zajęcia wyciszające: czas relaksu i odpoczynku. Słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej. Odpoczynek na leżakach. |
13:30 – 13:45 |
Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczne i pielęgnacyjne, kształtowanie umiejętności samoobsługowych |
13:45 - 14:00 |
I danie - zupa |
14:00 – 15:00 |
Zabawy wspólne, ćwiczenia indywidualne z dziećmi, zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach |
15:00 – 15:15 |
Przygotowanie do podwieczorku – czynności higieniczne i pielęgnacyjne, kształtowanie umiejętności samoobsługowych |
15:15 – 15:30 |
Podwieczorek |
15:30 – 16:30 |
Zabawy swobodne. Rozchodzenie się dzieci do domów. |